31/05/2015

RIMMEL | Lasting Finish puder u kamenu & kremasti korektor

Iako mi se T-zona većim delom godine slabije masti, uvek koristim puder u prahu ili kamenu kako bih fiksirala šminku. To je uglavnom stvar navike, ali sa toplijim i sparnijim mesecima to postaje potreba, a činjenica da koristim kremaste i nešto teže korektore svakako doprinosi tome.

RIMMEL Lasting Finish powder concealer pudrijerica

RIMMEL je pre oko mesec dana dopunio svoje rafove sa nekoliko novih proizvoda, među kojima su se našli i Lasting Finish Powder Foundation, tj. puder u kamenu i korektor iz iste linije.
Ono što odlikuje Lasting Finish liniju jeste nadprosečna postojanost i visoka prekrivna moć. Donekle se mogu i složiti sa ovim tvrdnjama proizvođača, ali, kao i uvek, uzmite naznaku na etiketi sa rezervom.

RIMMEL Lasting Finish powder concealer pudrijerica
RIMMEL Lasting Finish powder concealer pudrijerica

Lasting Finish puder u kamenu dolazi u praktičnom pakovanju, koje nije previše kabasto, a ima dve pregrade - u jednoj je sam puder, a u drugoj ogledalce i sunđerčić, koji zapravo nije za bacanje. Puder je fino mleven, mekan na dodir i čini se nekako kremast. Trusi se pri korišćenju grubljih četkica, ali mislim da je alat sa kojim je proizvođač namenio da se ovaj puder koristi zapravo - sunđer. Kada sam ga nanosila sa sunđerom koji dolazi u sklopu pakovanja ili sa Ebelin Beauty blenderom (blago navlaženim i dobro isceđenim) dobijala sam srednju prekrivenost bez efekta maske i pucanja pudera na pregibima lica (npr. nazolabijalne bore). Iako ne čini da lice bude cakey, ipak je puder u kamenu očigledniji na koži od, recimo, tečnog pudera.
Rimmel Lasting Finish puder u kamenu retko koristim samostalno, jer preferiram zdrav sjaj na licu, kao i blažu prekrivenost. Najčešće ga koristim za setovanje i blago matiranje, nanoseći malu količinu pudera pufnastom četkom preko T-zone.
Proizvođač obećava da će puder stajati na licu i do 25h, a mislim da smo svi, pa i oni, svesni činjenice da je to nerealno, kao i da nije higijenski. No, kada Lasting Finish kameni puder koristim kao završni korak u svojoj rutini, šminka na licu mi traje oko 5 sati pre nego što osetim potrebu da pokupim višak sebuma sa T-zone, dok na ostatku lica traje nekoliko sati duže.
Nijansa koju ja imam je 002 Soft Beige koja mi je mrvicu žuća, a u ponudi se mogu naći još tri nijanse.
Rimmel London Lasting Finish puder u kamenu sadrži 7g proizvoda, a cena iznosi 779 dinara.

RIMMEL Lasting Finish powder concealer pudrijerica

Kako sam primetila da tečni korektori, kakve sam uglavnom koristila, divno upadaju u pore i naglašavaju ih (kao da im je bila potrebna bilo kakva dodatna pažnja) - prešla sam na kremaste korektore. Kada je reč o Rimmel Lasting Finish korektoru, moja prva asocijacija je čuveni Pan Stick, s obzirom da su slične teksture koja je više masnjikava nego kremasta i nikada se ne setuje u potpunosti, jer ovde nije reč o cream to powder formuli. Samim tim ovaj korektor zahteva setovanje nekim puderom u prahu/kamenu, ukoliko se od njega očekuje postojanost. Koliko dugo će ovaj korektor izgledati savršeno na licu zavisi i od tipa kože, a na mojoj T-zoni, koja se blago masti, traje oko 4-5 sati (sa setovanjem), nakon čega dolazi do prosijavanja i postepenog skidanja korektora. Prekrivenost koju pruža je fantastična, srednja ka jačoj, a može se i nadograđivati. Lepo prijanja uz kožu i ne naglašava pore, ali zna da se uhvati za neke ljuspice. Najlakše se nanosi prstima, a ja ga dodatno zagrejem između prstiju i nanosim ga utapkavanjem i blagim razmazivanjem. Takođe, za potpunu izblendovanost (u slučaju da koristim samo korektor, bez pudera) praktikujem i sintetičku četkicu za razmazivanje korektora (npr. Blush 12A).
Smatram da je Rimmel Lasting Finish korektor sjajan za prekrivanje nesavršenosti na licu, ali ne i za podočnjake, s obzirom da se skuplja u stinim boricama (iako nijansa koju ja imam -  020 Ivory, srednja od tri u ponudi, ima roze podton te je odlična za neutralisanje tamnih kolutova).
Pakovanje je vrlo klasično, sadrži 6g proizvoda i dolazi u 3 nijanse, a cena jednog komada je 599din.

RIMMEL Lasting Finish powder concealer pudrijerica
RIMMEL Lasting Finish powder concealer pudrijerica
Usporedba nijansi: L-D: NYX Full Cover Porcelain, Rimmel Lasting Finish korektor 020 i puder 002, Bourjois HM puder 52

Koji su vaši omiljeni proizvodi iz Rimmel-ove Lasting Finish linije?
*U saradnji sa Rimmel London Srbija. Više o tome ovde.

11 comments:

  1. Full me podsjeća na Catrice kamuflažu, barem ovako na slici. Ja ga mislila isprobati za podočnjake kad stigne kod nas, mislim da još nije, pa si me sad malo pokolebala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno nije za podočnjake. Ja nemam problematičnu okoloočnu regiju, niti strašne podočnjake (da kucnem u drvo), ali se baš brzo skuplja u boricama.

      Delete
  2. Hvala puno na detaljnoj recenziji Tijana :) Volim Rimmel, bas cu pogledati oba proizvoda malo pazljivije u parfimeriji. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, nadam se da ćeš uživati u nekom od novih Rimmel proizvoda. :)

      Delete
  3. Korektor je OGROOOMAN!!! Po puder u kamenu idem uskoro.... stid me je sto ga jos nisam probala, ja ko najveci fan lasting finish linije pudera nisam probala u kamenu puder... Ena se stidi!!!! xDDDDD :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, jeste veliki. :D Puder je super, posebno ako imaš malo masniju kožu.

      Delete
  4. Koji ti je bolji za prekrivanje bubuljica i nepravilnosti, pan stick ili rimmel? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekla bih Rimmel, zato što je malo više kremast u odnosu na Pan Stick koji je malo masniji. Ali prilično su slični, tako da su razlike minimalne.

      Delete
  5. Koliko ja ne volim Pan Stick - i koliko je taj korektor/podloga u stiku bubuljica uzrokovao na nebrojeno lica - pa epovi i epopeje se mogu pisati na tu temu! Zato mi je drago da je asocijacija sa njim ostala samo na teksturi. Mogla bih ga potraziti i odabrati neku nijansu toplijeg podtona za sebe.

    ReplyDelete
  6. Deluje fino korektor mada je meni Artdeco zakon :) Kameni se isto čini fin, pogotovo što pamtim da su mi Rimmelovi kameni uglavnom bili ok.

    ReplyDelete
  7. Super recenzija :)))
    Korektor mi se dopao kad sam ga svočovala pre par dana, teksturom obecava :) Ipak sam odustala od kupovine jer mi ne treba, treba trošiti ovu gomilu koju imam -.- a voooolim koREKtore :D

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.