18/06/2015

Novo na drogerijskim policama - Vidal, Hawaiian Tropic, Alverde, Max Factor...

Opet sam obilazila drogerije. Ako sam prošla pored neke - ušla sam u nju. Jednostavno je tako. Skoro mi je i drug rekao da mi ne veruje da žurim na bus uveče, već da samo hoću da odem u neku drogeriju/parfimeriju. Muškarci. Nemaju pojma da se, na našu žalost, skor sve zatvara u 21h. No, pričajmo o onome što je bitno - šta je to novo u našim drogerijama?

NOVO U drogerijama pudrijera

Za početak, meni najdraže - Max Factor Colour Intensifying balm. Kremasta tekstura, blaga boja i nega je sve što ja tražim, a nova MF linija balzama za negu usna u boji to i pruža. Swatch-evala sam testere 6 nijansi, koliko je dostupno, i rekla bih da pigmentacija varira.

max factor colour intensifying balm pudrijera
Cena: Max Factor Colour Intensifying balm - 999 dinara (trenutno na popustu 750dinara)
Alverde ima nekoliko noviteta, a glavna je linija inspirisana 50-im godinama prošlog veka- Fabulous Fifties. Preslatko pakovanje mami poglede, a proizvodi vas neće razočarati. Među dva pečena rumenila, tri nove nijanse mono senki, piling maska i tri karminčića ćete sigurno naći nešto za sebe, a meni su najinteresantniji gelovi za obrve. Jedina zamerka jeste što gel za obrve dolazi u smedjoj i prozirnoj varijanti, te nije baš idealan za svetlije/ekstremno tamne obrve.

alverde-fabulous-fifities-pudrijera
Cena: Alverde Fabulous fifties Karmini -  539 dinara; Rumenila - 629 dinara; Senke - 459 dinara; Maska - 249  dinara;Gel za obrve - 549 dinara
Već par nedelja se reklame novih gelova za tuširanje vrte na tv-u, tako da je još jedan brend stigao u grad - Vidal, brend za koji nikada pre nisam čula. Mislim da se kod nas mogu naći samo gelovi za tuširanje, a ovaj italijanski brend proizvodi još nekoliko stvari. No, njihovi kremasti gelovi za tuširanje navodno, pored toga što nežno čiste, dodatno neguju kožu.

Vidal gelovi za tusiranje pudrijera
Cena: Vidal gelovi - 190 dinara

Nasuprot Vidalu, brend za koji su svi čuli jeste Hawaiian Tropic! Da, sada se i kod nas može naći ovaj čuveni brend koji se fokusira na proizvode za zaštitu od sunca. U ponudi su razni losioni i kreme, tako da je izbor na vama. Trenutno se ekskluzivno prodaje u Lilly drogerijama.

hawaiian tropic srbija pudrijera
Bioderma ima nove proizvode u svojoj postavi za zaštitu od sunca. Tu je pre svega, nešto za najmlađe (no, mogu koristiti i stariji) - ABCDerm Solaire sa zaštitom od sunca 50+ i UVA zaštitom 22. Ne sadrži hemijske, već mineralne filtere. Nešto klasičniju zaštitu pruža Photoderm MAX krema sa dry touch tehnologijom. Sadrži SPF 50+/UVA 38, a namenjena je mešovitoj i masnoj koži, jer ne ostavja mastan film na licu. Treći novitet jeste Photoderm M, sa zaštitom 50+, a namenjena je pre svega ljudima koji imaju melazmu, a koja se javlja najviše kod trudnica.

Bioderma pudrijera
Cena: ABCDerm - 1990 dinara; Photoderm MAX 50+: 1500 dinara;
Za nas sa osetljivom kožom, koji jedva poprimimo i dašak boje tokom leta, Vichy ima malog pomoćnika. Ideal Soleil Bronze je hidratantni sprej za kožu, čija je formula obogaćena aktivatorima melanina. Tako da dobijate i zaštitu sa SPFom 30/50, kao i preplanuli ten.

vichy ideal soleil bronze pudrijera
Cena: Vichy Ideal Soleil Bronze sprej - 2429 dinara;
GLISS je Schwarzkopf-ova kolekcija iz koje sam probala skoro sve linije. Sada se pridružila i nova Serum Deep Repair linija, za koju proizvođač tvrdi da će se tvrda kosa, uz pomoć formule se amino kiselinama i proteinima, biti dubinski rekonstruisana i postati svilenkasta u roku od nedelju dana. Ne znam baš za to, ali do sada sam bila zadovoljna većinom GLISS proizvoda, tako da ću i ovu liniju isprobati.
gliss serum deep repair pudrijera

Da li ste primetili neke novitete koji su mi promakli?

16 comments:

  1. Hawaiian tropic je jedino ulje za suncanje od koga su mi poiskakale sitne bubuljice po ramenima i ledjima pre dve godine, jedva sam ih se resila. A miris mu je bio prelep, steta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta za lose iskustvo, mora da si alergicna na neki sastojak. :/

      Delete
    2. Mineralna ulja kao osnova svih ovih "jeftinijih" proizvoda za suncanje dovode do stvaranja bubuljica jer se postavljaju kao film na kozi + znoj, pesak, sunce i slana voda...idealna kombinacija za upale i probleme na kozi

      Delete
    3. E da je samo to,uopsteno sve ove kupke i slicno sto ostavlja film je stetno.

      Delete
    4. Svi proizvodi za suncanje koje sam koristila su ispod 1000 dinara, ne mogu da uporedim sa nekim skupljim, ali ovo je zaista jedini proizvod koji mi je napravio problem, drugarica koja je bila sa mnom na moru je prosla isto kao i ja, zajedno smo ga korisrile. A kupila sam ga bas zbog pozitivnih komentara, ali eto nije mi odgivaralo. Zato mi je coppertone super, ali naravno vise ga nema u tempu :D

      Delete
  2. A koliko Alverde maska ima ml? U kesici je ako dobro vidim? Presladak dizajn. :) Odlican post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto koliko i klasicne Balea/Alverde maske, oko 2ml po kesici.

      Delete
  3. Baš me kopka ovaj Vichy! Hawaiian obožavam,pogotovo gel za posle sunčanja.

    ReplyDelete
  4. Videla sam Hawaiian Tropic i bukvalno skakala od srece :) Godinama ga koristim i mnogo volim :)

    ReplyDelete
  5. Nisam videla ove Alverde novitete u DM-u na Vidikovcu. Da li ih ima u svim DM marketima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je nova linija i stoji na zasebnom displeju, ne gde i ostali Alverde proizvodi, ali svakako bi trebalo da bude u svim DM-ovima. Ja sam videla u DM-u u Merkatoru.

      Delete
  6. Ovi Alverde noviteti mi bas zanimljivo izgledaju. Posebno ruzevi. :)

    ReplyDelete
  7. prva najbolje Max Factor ali nisam probala alverde i kupka Vidal :)

    ReplyDelete
  8. Vidal kupka sa arganovim uljem je fantasticna. ;-)

    ReplyDelete
  9. Hvala za informacije, volim tvoje postove o drogerijskim novitetima. Vidal gelovi lepo mirisu, bar oni koje sam pomirisala u DMu, pogledacu i ova Alverde rumenila. Novi su i Maybelline Hydra Extreme ruzevi, jednu nijansu sam vec odabrala :) Kristina

    ReplyDelete
  10. Ova Alverde kolekcija mi je preslatka ♥

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.